Het is weer een tijdje geleden dat ik nog iets ben komen schrijven...

Heb de laatste dagen zoveel pijn gehad dat het niet kon, het was creperen zoals de kinderarts het noemde...

Mijn dosis medicatie is nu terug aangepast zodat ik het zou kunnen uithouden tot aan mijn operatie... Ze schreef nu een briefje voor de dokter in het ziekenhuis.
Die zal helemaal niet blij zijn want hij wou dat ik bijna geen medicijnen nam tot aan de ingreep.  Niet meer dan 4gr dafalgan per dag.  Dit was helemaal niet vol te houden.  Ik zou mezelf wel iets aangedaan hebben als het nu niet wat minder werd. 
Het is moeilijk over te brengen wat pijn juist is, alleen dat het verschrikkelijk is als je over je ganse lichaam zenuwpijn hebt.  Mijn eerste dokter vertelde ooit aan mijn mama dat het 100 X erger was dan de ergste tandpijn dat je je zou kunnen inbeelden en toen was mijn ziekte nog beperkt tot mijn onderste ledematen, nu zit het over bijna gans mijn lichaam.

Nu maar hopen dat mijn ingreep nog kan doorgaan want de dokter in het ziekenhuis was heel formeel... neem je meer dan dat, gaat je ingreep niet door !!! Alleen als ik doe wat hij zegt er geen
5/24/2011 01:04:13 am

`k Hoop maar dat je pijn snel terug beter wordt lieve meid !! En dat die dokter die operatie daarvoor niet aflast...!! Kan je weer helemaal opnieuw beginnen... Sterkte meid !!!
xxx

Reply



Leave a Reply.