Het is al geleden van eind Juni dat ik nog eens een vrij weekend gehad heb..
Ik bedoel dat ik niet heb moeten studeren.

En ik moet zeggen dat ik er echt wel van genoten heb.  Niet eens moeten op mijn klok kijken omdat ik altijd in kleine stukjes moest studeren was het moeilijk om een balans te vinden in rusten en studeren..

Nu hoef ik er dus niet meer naar te kijken, behalve als ik niet geslaagd ben natuurlijk dus tot 8 april heb ik vrij, nadien zie ik het wel !

De pijn, die is er helaas nog steeds.  Ik ga nu zo vaak bij de psycholoog en nog steeds heb ik zo veel pijn... en dan maar zeggen dat het gaat helpen !?

Ik denk dat de mensen die er me naartoe sturen echt niet weten wat het is.  Het is dan ook heel moeilijk om uit te leggen wat "pijn" nu juist is en wat het met je doet.

Het enige wat zeker is : je wenst dit je ergste vijand niet toe.

Veel l



Leave a Reply.