Wat een weekend zeg !!

Mijn mama en mijn meter (buurvrouw) hebben voor mij zaterdag een kampvuur georganiseerd met een paar andere buren.  En dit alles om mijn goed resultaat bij de examencommissie te vieren...
Wat we niet wisten was dat andere buren dit zagen en spontaan met een fles wijn en chips zijn afgezakt tot daar om dit alles samen mee te vieren.
Ik ben al in lange tijd niet meer zo blij geweest.

Dus bedankt iedereen die heeft meegeholpen en die mij gefeliciteerd heeft.  Ik weet ook wel dat het in mijn toestand heel moeilijk was en mijn kansen heel klein waren maar ik heb het gehaald en dat telt.

Ik zet er hier straks een paar foto's bij zodat jullie een beetje de sfeer kunnen opsnuiven.  Ik heb ook een liedje samen met mijn broer Arno op de gitaar gespeeld en dat vonden ze heel erg leuk en goed gespeeld.

Gisteren was er terug een kampvuur en mochten we terug een glaasje gaan meedrinken.  Ook dit was heel erg leuk.

De keerzijde van dit alles is dat de pijn niet meer te doen is en ik dus extra medicatie moet innemen om toch mijn dag door te komen.  MAAR ik heb het er voor over.  Mijn ouders willen me niet opsluiten omdat ik pijn heb en proberen mij zoveel mogelijk leuke momenten te bezorgen.

Straks ga ik naar de avant première van de film RIO, mijn broers hebben dit voor mij geregeld als cadeau voor mijn behaald resultaat.
Ik zal daar later meer over vertellen.

Veel liefs aan iedereen <3 <3 <3
Sarah
Picture
Meer foto's in mijn rubriek : foto's..



Leave a Reply.