Het aftellen is hier voor mij nu echt begonnen....

Ik zou het niet hebben kunnen volhouden zonder jullie steun en bemoedigende woorden.  Ik zal ze nog hard nodig hebben dat weet ik maar het is al zo zwaar geweest, heb zoveel reeds moeten doorstaan en met jullie steun en die van ons gezin en hele naaste vrienden ben ik toch al tot hier geraakt.

HEEL ERG BEDANKT mensen.

Ik weet niet hoelang mijn weg nog zal zijn, Ik ga dit zeker eens vragen als ik bij de psycholoog in het ziekenhuis ga, misschien durft hij een voorspelling te maken al denk ik dat hij dit niet zal doen...
Geen enkele arts wil hier iets over zeggen.  Ik weet wel dat ze het niet weten maar een ruwe schatting zou tof zijn, iets om naar toe te leven is altijd handig.
Ik ben jong en wil wat !?

Mijn droom is om forensisch antropologe te worden.  Ik hoop dit ooit te kunnen.  Ik wil nl niets anders dan dat, heb geen alternatief omdat dit "het" was.

Mijn grote broer Jannick wil kern fysicus worden.  Mijn drie broers zijn heel hoogbegaafd dus dat zit met de brains wel goed.  Nu nog de nodige inzet zegt mama en het komt goed !

Ik wens iedereen een superfijn paasweekend en hoop dat de paasklokken heel gul zullen zijn met hun eitjes.

Veel liefs
Sarah 



Leave a Reply.