Het is weeral een hele tijd geleden dat ik nog iets kon schrijven. De school slorpt al mijn tijd op, ik kan haast niet meer, ik verzuip in het schoolwerk zoals wij dat hier noemen.  Bednet is een heel goed iets maar ik krijg niet op tijd mijn agenda door waardoor ik ook mijn toetsenschema en taken schema niet op tijd doorkrijg en ik veel te laat afgeef of een toets niet kan meedoen, alhoewel ik dikwijls moet meedoen of ik nu de nota's kreeg of niet. Het systeem is goed alleen kan het maar werken als ik alles op tijd doorkrijg en dat is niet het geval. Ik krijg dan steeds een 0 en daar kan ik niet meer zo goed tegen. Het maakt me heel triest omdat ik soms tot na 22u bezig ben om alles toch nog zo snel mogelijk af te maken nadat ik de datum doorkreeg van een taak en ik toch nog 0 krijg omdat ze niet op tijd bij de leerkracht was. Soms vraag ik me echt af waarom ik zo over mijn reserves ga om iets af te krijgen en er dan niet voor beloond mag worden !
Gelukkig komt deze week onze puppy. We wachten nog op een telefoontje van de fokker om de exacte datum af te spreken maar het zou zeker voor deze week zijn. Ik kan haast niet wachten.
Veel liefs
Sarah



Leave a Reply.