Hallo iedereen,

vandaag maar weer eens beseft dat de realiteit heel erg kan toeslaan...
Mijn meter haar papa is nog maar van eind augustus overleden als nu ook nog eens haar broer is gestorven door een hartaanval.  Hij laat een dochter achter die net in het tweede middelbaar zit..... Het doet pijn mensen te zien lijden.  Mijn meter betekend heel veel voor mij en haar zo droevig zien maakt me heel erg triest.
Wat betekend mijn pijn tegen dit immense verdriet en deze hartpijn ?????

Ik stond deze morgen op met stress omdat ik vandaag bij de dokter moet en ik ga weten wanneer ze mijn stimulator terug gaan inplanten.  Hoe stom kon ik zijn !! Hiervoor stressen terwijl er zoiets is gebeurt bij mensen die me zo dierbaar zijn...

Relativeren noemen volwassenen het denk ik !!

Veel sterkte meter.





Leave a Reply.