Gisteren was het zo een mooi weer dat ik bijna niet meer kon  binnenblijven... Gelukkig waren de buurtkinderen ook van hetzelfde gedacht en zijn we terug samen gekomen rond ons kamp...

Ik zet er een paar foto's bij zodat jullie kennis kunnen maken met een deel van de kinderen die meehelpen alles te bouwen.
Tot een paar jaar geleden kon ik ook uren meehelpen, ondertussen is de look van ons kamp al wel veel veranderd maar het blijft leuk...

Af en toe houden we er met onze ouders een kampvuur en speel ik en mijn broer gitaar en zingen de anderen mee.  Echt super leuk.

Alleen jammer dat ik nu zo weinig kan meehelpen.  Gelukkig blijf ik wel één van hen en mag ik veel ideeën inbrengen om het alsnog te verbeteren...
Het grootste werk komt wel van Jonas en Tomas.  Het zijn hun takken en bladeren, hun touw enz enz... Het is de tweeling van mijn meter.  Wel handig als je rechtover je meter woont. Ik zie ze zo vaak ik wil.  Ze staat ook altijd klaar om ons te helpen en wij om hen te helpen.
We wonen in een toffe straat !!

Vandaag kreeg ik ook nog een telefoontje van de psychiater waar ik volgende week dinsdag naartoe moest gaan, hij kan niet, dus afspraak verplaatst naar 19 april.  Diezelfde dag moet ik ook terug naar mijn dokter in het ziekenhuis.  Ik hoopte dan een datum voor mijn ingreep te krijgen maar vrees nu dat het niet zal kunnen.  Die psychiater moet ik ervoor gezien hebben voor mijn dossier...
Pfff wat kan het toch allemaal ingewikkeld zijn !!!

Liefs
Sarah



Leave a Reply.