Het is weer een tijdje geleden dat ik nog iets kon schrijven.
Ik heb veel moeten rusten omdat ik graag zou willen dat mijn bloedresultaten terug goed worden dat mijn ingreep kan doorgaan volgende maand.
En ik wou ook zo graag naar Clouseau gaan.
Mijn ouders hadden VIP tickets gekocht zodat ik toch kon meegaan, deze kaarten werden reeds gereserveerd vorig jaar in december.  Ik ga al jaren mee maar vorig jaar zagen ze dat het op die manier niet meer kon, vandaar deze tickets om het mij mogelijk te maken toch één ding te hebben dit jaar.
Ik was goed voorbereid, mijn zakken vol medicijnen, ik heb helaas mijn ganse dagdosis medicijnen op één avond moeten nemen om het toch een beetje kunnen vol te houden.
En nu, drie dagen later ben ik nog niet goed, de pijn die ik erna had is nog steeds niet onder controle.  Ik hoop dat het stilaan gaat beginnen lukken want ik zie het anders niet meer echt zitten.
Gelukkig lig ik nog steeds heel goed op mijn Dorsoo bedje.  Zonder zou het nog erger zijn denk ik.

Bedankt mama en papa dat jullie dit voor mij deden.  Zo kon ik toch nog van iets genieten wat ik heel erg leuk vind.  Naar concerten gaan !!!

Liefs,
Sarah
1/4/2011 03:42:49 pm

Sarah,
heb je al hypnotherapie geprobeerd?
Kost je misschien 100 euro en onmiddellijk pijnloos.
Je kan er zelfs mee genezen.

Groeten

Bernard

Reply
Sarah
1/7/2011 12:44:42 am

Ik heb dat al wel gedaan bij de psychiater maar dat heeft bij mij wel geen effect gehad.
Het helpt bij veel dat weet ik maar niet bij alles zei de psychiater.
Bedankt voor de tip.

Groetjes
Sarah

Reply



Leave a Reply.