Wat voor andere mensen de normaalste zaak van de wereld is is voor mij een ware pijnervaring...

Naar de kapper gaan .... ik doe dit normaal heel erg graag vooral omdat de hond Diesel (een mopshondje) daar meestal komt dag zeggen omdat ik een echte dierenvriend ben. Maar de pijn die ik er aan overhoud is niet altijd in te schatten.
Vandaag bekwam het me niet.  Heb eerst even op mijn bed moeten liggen en die voor een kort kappersbezoek !!!!

Ik weet niet dat iemand zich kan voorstellen wat dit is om je zo ellendig te voelen na een gewone kappersbeurt.

Maar hoe dan ook, mijn haar is zoals ik het altijd wil.  Ik ben terug de Sarah die ik wil zijn.  Met lang haar sta ik gewoon niet, als ik dan in de spiegel kijk zie ik gewoon iemand anders.

Dus veel extra pijn maar toch een goed gevoel als ik in de spiegel kijk !! En is het ons daar allemaal niet om te doen ?
Er go



Leave a Reply.