Vandaag heb ik bezoek gekregen van een mevrouw die verantwoordelijk is voor onze regio om BedNet te komen uitleggen.  Dit is een systeem waarbij ik les kan volgen samen met mijn klasgenoten.  Er zal een computer geïnstalleerd worden in de klas en bij mij thuis zal een laptop staan met printer en scanner.  Zo kunnen ze in de klas mijn taken inscannen en mij doorsturen, ik kan ze dan maken en op mijn beurt inscannen en gemaakt terugsturen... zo kunnen mijn toetsen en taken makkelijk doorgegeven worden zonder dat iemand mij die moet komen brengen of moet bijhouden voor mij als ik terug naar school kan gaan.
Het ziet er super leuk uit en ik popel om er mee te werken.
Voor de kinderen in de klas zal het in het begin wel wat aanpassen zijn maar ook zij zullen het vast fijn vinden dat ik van achter in de klas kan meevolgen met hen.

Het was bijzonder interessant maar nu heb ik heel veel pijn.  Morgen moet ik al rond 6u opstaan want om 9u moet ik al in St. Niklaas staan bij de psychiater.  Maandag heeft hij samen gezeten met het pijnteam zodat hij zal weten wat van hem verwacht wordt.

Ik heb er niet veel zin in maar als je in de mallemolen zit moet je helaas meedraaien zoals zegt mama steeds.


Ga nu liggen want ben echt doodmoe en veel pijn, wil straks nog wat tv kijken dus ik moet doseren en het hier bij laten.
Veel liefs aan iedereen <3 <3 <3
6/9/2011 05:12:04 am

Reply



Leave a Reply.