Hallo iedereen,

vandaag is er een artikel over mij verschenen in de krant De Standaard.  Ik ben er heel blij mee want zo kan er wat meer ruchtbaarheid gegeven worden aan kinderen met pijn...
En geloof me, die zijn er, alleen worden ze zelden serieus genomen en dat vind ik zo jammer..

Grote mensen krijgen al niet veel gehoor maar bij kinderen is dit nog veel erger.

De psycholoog in het ziekenhuis waar ik nu ga die gelooft me wel en dat is eens een verademing voor mij, ook de psychologe die ik zie buiten het ziekenhuis (omdat het ziekenhuis te ver is en ik er niet elke week naartoe kan gaan !) gelooft me wel.
Alleen zijn het niet zij die mijn pijn kunnen wegnemen, dat moet een dokter doen en die in de pijncentra's zijn niet gewoon om met kinderen om te gaan...

Ik hoop dat er ooit (en liefst zo SNEL mogelijk) een pijn kliniek komt enkel en alleen voor kinderen en jongeren zoals ik.  Dat mis ik heel erg.

Maar goed, ik heb een arts gevonden die mij wel wil helpen en me niet zei dat ik nog eens moest terugkomen als ik 18 of liefst in de 20 was.

De pijn is weer te erg dus ga het hier bij laten.  Hopelijk hebben jullie iets aan het artikel en bedankt om langs te komen op mijn blog.

Liefs
Sarah



Leave a Reply.