Nog 15 dagen en ik word opgenomen....

Vreemd dat ik daar wel naar uitkijk natuurlijk maar iedereen begrijpt wel waarom ik er naar uitkijk natuurlijk.

Eerst heb ik nog mijn weekje zee, samen met mijn 2ling broers die er hun examen gaan afleggen.  Terwijl zij bezig zijn kan ik met mama gaan shoppen in Koksijde.  Is al een eeuwigheid geleden.

Ik ga proberen te genieten en ik hoop dat ik de pijn de baas kan blijven.  Ik blijf positief denken en dat helpt maar het is geen wondermiddel. 

Vandaag kreeg ik ook een bezoekje van een mijnheer die ik heb leren kennen via mijn blog.  Het is altijd leuk als hij langskomt.

Zaterdag vertrek ik dus naar zee, dat op de dag dat mijn nichtje zal trouwen.  Jammer dat ik er niet bij kan zijn maar een groot feest kan ik nu jammer genoeg niet aan.  Ik kijk wel meestal naar de dingen die ik nog wel kan doen hoor maar een feest is toch altijd iets waar iedereen naar uitkijkt.
Ik zal het met foto's en camerabeelden moeten stellen.

Het enige waar ik nu aan kan denken is volhouden en hopen dat het snel daar zal zijn.
Ik wens ook al mijn vrienden en anderen die in de examens zitten dat ze super goeie punten gaan hebben en ze gaan kunnen genieten van hun welverdiende vakantie.
Liefs



Leave a Reply.