Nog steeds ziek van die morfine !! pfffff het lijkt maar niet te stoppen !
Ik moet nog steeds dikwijls op mijn zacht bedje gaan liggen omdat alles anders te veel ronddraait en ik daar nog misselijker van lijk te worden.  Alleen, ik ben het zat, ik wil niet de rest van mijn dagen om de zoveel tijd in mijn bed gaan liggen ook al ligt het nog zo goed !?
Ik wil vooruit en dat is niet door in bed te liggen....

Ik hoop dan ook om donderdag van de dokter eindelijk mijn datum te vernemen wanneer ze terug mijn externe neurostimulator gaan inplanten.  en ik hoop ook dat mijn bloedresultaten goed zijn zodat alles kan doorgaan zoals ik het graag zou willen.  ZO SNEL MOGELIJK !!!
Voor de definitieve is het nog wat vroeg, de donaties blijven al een tijdje uit.  Wat ik begrijp want de mensen hebben hun geld zelf nodig en liggen zeker niet wakker van mijn zorgen, ze hebben er zelf zoveel !!
Ook jullie mensen draag ik een warm hart toe !

Vandaag kreeg ik een boek cadeau van Goedele.  Ze schreef er een persoonlijke boodschap in die me zeer ontroerde !
Bedankt Goedele, ik zal het koesteren en het nooit vergeten.

Heel veel liefs aan al de mensen rondom mij !



Leave a Reply.