Weer geen seconde geslapen deze nacht !!! Pffff wou dat ik kon toveren.....
Vele mensen zullen nog wel weinig geslapen hebben door de water ellende dus ook aan jullie denk ik mensen.

Vandaag heb ik ook een baal dag.  Ik kan er helaas niets over schrijven maar het is..... een niet leuk gevoel als je weet dat je afgeschreven bent voor iets dat je nog min of meer recht hield om door te gaan met leren !

De pijn is nu even te erg om er lang bij stil te staan.  Ik ben 14 jaar maar eigenlijk gaat mijn kindertijd voorbij zonder dat ik er plezier van heb ! Eerlijk is iets anders hé !

Zou nog wat moeten studeren maar heb nu even totaal geen zin.  Laat de anderen maar lekker dolle in de school, ik hoop wel dat ze er plezier aan hebben.... Ik zou zo graag willen meedoen, gek, gestoord....maakt niet uit wat of hoe, als ik maar kind kan zijn !?

Tot later,
Liefs
Sarah
11/14/2010 10:10:52 pm

Neem contact op met mij via 054/566.110

Reply



Leave a Reply.